Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHumlová, Vlastacs
dc.contributor.authorPokorný, Tomášcs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:01:12Z
dc.date.available2011-06-30T16:01:12Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85908
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractJméno a příjmení autora: Tomáš Pokorný Název bakalářské práce: Analýza konkurenceschopnosti podniku Název v angličtině: Analysis of Business Competitiveness Katedra: Podnikohospodářská Vedoucí bakalářské práce: Ing. Vlasta Humlová, Ph.D. Rok obhajoby: 2011 Abstrakt Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti firmy AMEREX trade s.r.o., která má vliv na rozvoj této společnosti a udržení se na trhu s gastronomickým zařízením. Práce je rozvržena do tří částí. V první teoretické části je popsána konkurenceschopnost, podnikatelské prostředí a používané analázy k hodnocení a meření konkurenceschopnosti podniků. V části druhé je charakterizována společnost a jsou zde i uvedeny základní údaje o firmě AMEREX trade s.r.o., její hostorie a předmět činnosti této společnosti. Ve třetí části je zhodnocena vyjednávací síla zákazníků a dodavatelů a jsou zde uvedeny hlavní konkurenční firmy. Pomocí dotazníku je vyhodnocena spokojenost zákazníku s poskytovanými službami a přístupem zaměstananců k zákazníkům. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky a uvedeny doporučení.cs
dc.description.abstractAbstract The Bachelor thesis deals with the analysis of business competitiveness of the company AMEREX trade s.r.o. which effects the company´s development and its position in the market with gastronomic equipment. The thesis is divided into three parts. The first theoretical part characterizes business competitiveness, business environment and describes analysis applied for evaluation and measurement of business competitiveness. The second part characterizes the company and provides basic facts about AMEREX trade s.r.o., informs about its history and specialization. The third part evaluates negotiating power of customers and suppliers and enumerates the main competitive firms. Based on a questionnaire customers´ satisfaction with provided services and approach of the company´s staff is evaluated.The final part summarizes acquired knowledge and it states some recommendations.en
dc.format.extent1207921 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKlíčová slova: konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, konkurence, zákazník, SWOT analýza.cs
dc.subjectKeywords: Business competitiveness, competitive benefit, competition, customer, SWOT analysisen
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of Business Competitivenessen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePullmannová, Věracs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOK0006_EKF_B6208_6208R020_02_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam