Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanacs
dc.contributor.authorVaverková, Zuzanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:11:18Z
dc.date.available2011-06-30T16:11:18Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85928
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce, nazývající se „Analýza konkurence na trhu s nábytkem“, v teoretické části pojednává o základních pojmech, týkajících se konkurence, služeb a marketingového mixu. V praktické části se zabývá nejdříve charakteristikou společnosti Kika Nábytek, s. r. o. a jejím marketingovým prostředím, a poté analýzou výsledků získaných na základě dvou metod výzkumu – dotazníkového šetření a pozorování. Poté následují samotné návrhy na zlepšení tržní pozice společnosti Kika Nábytek, s. r. o., vyplývající z výsledků analýzy konkurence na trhu s nábytkem, zaměřené na vybrané prodejce v Moravskoslezském kraji.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis, called “The Competitive Analysis on the Furniture Market“, in the theoretic part deals about basic terms of competition, services and marketing mix. In the practical part firstly occupies with the characteristic of Kika Furniture, Ltd. and its marketing environment, and secondly analyzes the results, obtained by two methods of research – questionnaire and observation. Then follow suggestions how to improve the market position of Kika Furniture, Ltd., based on the results of the competitive analysis on the furniture market, focused on chosen retailers in the Moravian-Silesian Region.en
dc.format.extent4756939 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectKika Nábytek, s. r. o.cs
dc.subjectTOP obchodníci s nábytkemcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectKika Furniture Ltd.en
dc.subjectTOP furniture relailersen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectobservationen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu s nábytkemcs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis on the Furniture Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAV309_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam