Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCváček, Miloslavcs
dc.contributor.authorHrabovský, Davidcs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:21:26Z
dc.date.available2011-06-30T16:21:26Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85948
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce "Analýza konkurenční pozice neziskové organizace" se zabývá analýzou konkurenční pozice neziskové organizace Junák - svaz skautů a skautek ČR (respektive jednou z jejích organizačních jednotek) vzhledem k organizaci ALCEDO - středisko volného času Vsetín. V první části práce (teoretické) jsou uvedeny nejdůležitější informace o neziskových organizacích a o metodě benchmarking. V duhé části (praktické) je pak proveden samotný benchmarking. Díky metodě proběhlo porovnání obou organizací a jeho výsledkem je navržení opatření, která by organizace Junák měla realizovat, chce-li výrazně zlepšit svou stávající situaci.cs
dc.description.abstractUndergraduate thesis: "Analysis of Competitive Position of Non-profit Organization" is engaged in analysis of competitive position non-profit organization Junák - Association of Boy Scout and Girl Scout ČR (especially one of its abunits) regarding to organization ALCEDO - Center of Leisure Time Vsetín. In the first part of work (teoretical) the most important informations about non-profit organizations and about benchmarking are mentioned. In the second part of work (practical) benchmarking is realized. Thanks this analytic method comparison of both organization passed and the result is proposition of acquisition, which organization Junák should be realised, if it want improve its current situation.en
dc.format.extent1862345 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectneziskové organizacecs
dc.subjectkonkurenční pozicecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectjunákcs
dc.subjectskautcs
dc.subjectbenchmarkingen
dc.subjectnon-profit organizationen
dc.subjectnon-profit associationen
dc.subjectcompetitive positionen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectscouten
dc.titleAnalýza konkurenční pozice neziskové organizacecs
dc.title.alternativeAnalysis of Competitive Position of Non-profit Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markétacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRA413_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam