Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChlebišová, Evacs
dc.contributor.authorBenešová, Dianacs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:22:27Z
dc.date.available2011-06-30T16:22:27Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85950
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce byla analýza merchandisingu v drogistických prodejnách. V úvodních stránkách práce jsou stručně představeny jednotlivé drogistické řetězce. Mezi jednotlivými obchodními řetězci můžeme sledovat různé odlišnosti ve způsobu prezentace svých výrobků. Výzkum probíhal prostřednictvím kvalitativní analýzy. K získání dat byla použita metoda pozorování. Bylo vybráno několik obchodů, které jsem navštívila a do pozorovacího formuláře zapsala veškerá data vztahující se k dané problematice. V analytické části této práce se čtenář může dovědět, jaké jsou rozdíly ve způsobu prezentace výrobků v různých drogistických řetězcích, ale i v jednotlivých drogistických prodejnách. Samotný závěr shrnuje zjištěné informace a předkládá návrhy a doporučení sledovaným maloobchodům. Zjištěné výsledky této práce lze využít pro zdokonalení prezentace výrobků, upoutání pozornosti, systému umístění a uložení, materiálů P. O. S. a komunikace.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis was the analysis of merchandising in drugstore outlets. The introduction presents the individual drugstores. Among the individual retailers we may observe various differences of presenting their products. The research was performed by using qualitative analysis. I used the method of observation. I selected several shops that I visited and wrote in all forms of the observation data relating to the topic. The analytical part of this work, the reader can learn the differences in the presentation of products in different chains of drugstore outlets, but also of drugstore shops. The conclusion summarizes the gathered information and offers suggestions and recommendations for manufacturers. The results found in the thesis can be used for implementing the presentation of the product, for drawing attention, implementing the system of placement and storage, materials P. O. S. and communication.en
dc.format.extent1403641 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMerchandising, maloobchod, podpora prodeje, index prezentace, point of sale, drogistické prodejny, pozorovánícs
dc.subjectMerchandising, retail, sales promotion, prezentation index, point of sale, drugstore outlets, observationen
dc.titleHodnocení merchandisingových aktivit v drogistických prodejnáchcs
dc.title.alternativeThe Assessment of Merchandising Activities in Drugstore Outletsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKyzeková, Janacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBEN321_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam