Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petrcs
dc.contributor.authorNavrátil, Romancs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:24:28Z
dc.date.available2011-06-30T16:24:28Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85954
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPráce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s maloobchodními prodejci na českém trhu elektronických her. V rámci práce byl realizován primární marketingový výzkum. Metodou výzkumu bylo dotazování na výběrovém vzorku respondentů- elektronické, písemné a osobní. Vyhodnocení dat ukázalo, že zákazníci trhu jsou průměrně spokojeni s většinou měřených faktorů. Na tomto základě bylo definováno několik doporučení na zlepšení situace. Struktura práce: úvod, charakteristika trhu elektronických her, teoretická východiska měření spokojenosti zákazníků, metodika výzkumu, analýza výsledků, návrhy na zlepšení, závěr.cs
dc.description.abstractThe work focused on customer satisfaction measurement on the Czech electronic games market. Research method was a questionnaire -electronic, written and personal- on a sample of respondents. Evaluation of the data showed that the market customers are on average satisfied with most of the measured factors. On this basis several recommendations to improve the situation were defined. The structure of the work: an introduction, characteristics of the market for electronic games, the theoretical basis of customer satisfaction measurement, research methodology, analysis of results, suggestions for improvement, conclusionen
dc.format.extent3334024 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectelektronické a počítačové hry, marketingový průzkumcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectcustomer satisfaction measurementen
dc.subjectelectronic and video gamesen
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectcustomeren
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků na trhu elektronických hercs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement on the Electronic Games Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozel, Romancs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNAV274_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam