Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorBednarský, Jiřícs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:24:58Z
dc.date.available2011-06-30T16:24:58Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85955
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractV bakalářské práci, zabývající se analýzou chování zákazníků v čistírenských službách, se zaměřuji na firmu Dry Clean, s. r. o. , čistírnu textilu a oděvů. Cílem práce bylo zjistit, kdo jsou zákazníci čistírny a jak se chovají při využívání nabízených služeb, jak reagují na nabídku firmy a jaké jsou jejich preference a potřeby. Zajímalo mě také, jak lidé hodnotí jednotlivé faktory poskytovaných služeb, které jsou pro firmu prioritní. Práce obsahuje charakteristiku firmy Dry Clean. Poté následuje část, kterou tvoří teoretická východiska chování zákazníků. Praktická část potom zahrnuje analýzu primárních dat získaných dotazníkovým šetřením, na jejichž základě jsem vznesl návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis aims to analyze consumer behavior in the drycleaning market, with focus on the company Dry Clean, s. r. o. , which offers textiles and clothes drycleaning services. The objective of this thesis is to find out who the customers of the company are, how do they behave when using the companies services, how they react to the companies offers and what their preferences and needs are. I would also like to find out, how people accept individual factors of the offered services, which are a priority for the company. The thesis contains a description of the company Dry Clean s.r.o. followed by an outline of the theoretical framework. In the practical part I analyzed primary data gathered through questionnaires. At the end I outlined recommendations, based on the analyzed data, which could help the company improve its business.en
dc.format.extent4395066 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza chování zákazníků na trhu čistírenských služeb, analýza zákazníků, výzkum trhu, čistírny Dry Clean s.r.o.cs
dc.subjectConsumer Behaviour Analysis on the Drycleaning Services Market, customer analytics, Market Research, cleaners Dry Clean s. r. o.en
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu čistírenských služebcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Drycleaning Services Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markétacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBED182_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam