Show simple item record

dc.contributor.advisorKonečný, Přemyslcs
dc.contributor.authorJureček, Jiřícs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:29:32Z
dc.date.available2011-06-30T16:29:32Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85964
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce teoreticky vychází z pojmu eLearning a jejím praktickým cílem je vytvoření jednoho z modulů elektronického kurzu pro studenty kamnařiny i pro kamnáře. Práce se skládá ze tří hlavních kapitol. Podstatou první kapitoly je obecná teorie eLearningu - jsou zde objasněny základní pojmy a zachycen přechod od klasického vzdělávání na elektronické. Další kapitola objasňuje použitou metodiku v této práci a hodnotí dostupné LMS na trhu, především Moodle, který slouží pro praktickou realizaci výsledného modulu. Poslední kapitola se už zabývá samotným vytvořením modulu pro výsledný kurz a zachycuje jeho postupnou tvorbu. Autor zde nakonec představuje společnost RENOME CZ s.r.o., pro kterou bude kurz, složený z více modulů, sloužit.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is based in theory on term eLearning and its practical goal is creating of one specific module of an electronic course for students of stove building and for stove builders. The thesis consists of three main chapters. The essence of first chapter is general theory of eLearning - basic terms are clarified and transition from classic education to an electronic is captured here. The next chapter unravels used methodology in this thesis and evaluates available LMS on market, especially Moodle, which serves for practical implementation of the eventual module. The last chapter deals with the creation of specific module for resulting course and captures its step-by-step creation. The author introduces here in the end RENOME CZ Ltd. company, which this course, combined from several modules, is performed for.en
dc.format.extent2353165 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecteLearningcs
dc.subjectMoodlecs
dc.subjectLMScs
dc.subjectmodulcs
dc.subjectučitel - tutorcs
dc.subjectstudentcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectkurzcs
dc.subjecteLearningen
dc.subjectMoodleen
dc.subjectLMSen
dc.subjectmoduleen
dc.subjectteacher - tutoren
dc.subjectstudenten
dc.subjecteducationen
dc.subjectcourseen
dc.titleVyužití eLearningových nástrojů jako podpory výukycs
dc.title.alternativeUse of eLearning Tools a Teaching Supporten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaňařová, Jitkacs
dc.date.accepted2011-05-30cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUR599_EKF_B6209_6209R025_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record