dc.contributor.advisor | Konečný, Přemysl | cs |
dc.contributor.author | Jureček, Jiří | cs |
dc.date.accessioned | 2011-06-30T16:29:32Z | |
dc.date.available | 2011-06-30T16:29:32Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/85964 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce teoreticky vychází z pojmu eLearning a jejím praktickým cílem je vytvoření jednoho z modulů elektronického kurzu pro studenty kamnařiny i pro kamnáře. Práce se skládá ze tří hlavních kapitol. Podstatou první kapitoly je obecná teorie eLearningu - jsou zde objasněny základní pojmy a zachycen přechod od klasického vzdělávání na elektronické. Další kapitola objasňuje použitou metodiku v této práci a hodnotí dostupné LMS na trhu, především Moodle, který slouží pro praktickou realizaci výsledného modulu. Poslední kapitola se už zabývá samotným vytvořením modulu pro výsledný kurz a zachycuje jeho postupnou tvorbu. Autor zde nakonec představuje společnost RENOME CZ s.r.o., pro kterou bude kurz, složený z více modulů, sloužit. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is based in theory on term eLearning and its practical goal is creating of one specific module of an electronic course for students of stove building and for stove builders. The thesis consists of three main chapters. The essence of first chapter is general theory of eLearning - basic terms are clarified and transition from classic education to an electronic is captured here. The next chapter unravels used methodology in this thesis and evaluates available LMS on market, especially Moodle, which serves for practical implementation of the eventual module. The last chapter deals with the creation of specific module for resulting course and captures its step-by-step creation. The author introduces here in the end RENOME CZ Ltd. company, which this course, combined from several modules, is performed for. | en |
dc.format.extent | 2353165 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | eLearning | cs |
dc.subject | Moodle | cs |
dc.subject | LMS | cs |
dc.subject | modul | cs |
dc.subject | učitel - tutor | cs |
dc.subject | student | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | kurz | cs |
dc.subject | eLearning | en |
dc.subject | Moodle | en |
dc.subject | LMS | en |
dc.subject | module | en |
dc.subject | teacher - tutor | en |
dc.subject | student | en |
dc.subject | education | en |
dc.subject | course | en |
dc.title | Využití eLearningových nástrojů jako podpory výuky | cs |
dc.title.alternative | Use of eLearning Tools a Teaching Support | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Baňařová, Jitka | cs |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 157 - Katedra systémového inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | JUR599_EKF_B6209_6209R025_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |