Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorŠafářová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:32:03Z
dc.date.available2011-06-30T16:32:03Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85969
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou současné situace města Jeseník. Cílem práce je definovat oblasti, které vykazují nižší spokojenost jak u obyvatel, tak i u návštěvníků města. V práci je využito metody kvantitativního výzkumu prováděného formou osobního dotazování místních obyvatel i návštěvníků města. Na základě dosažených výsledků jsou navržena opatření, jejichž aplikací by bylo možné zvýšit atraktivitu města, snížit odliv místních obyvatel, zvýšit příliv návštěvníků do města Jeseník a zefektivnit činnost města.cs
dc.description.abstractThe bachelor work deals with analysis of current situation of town Jesenik. The target of the work it´s define parts, witch show lower satisfaction of both residents and evenvisitors. In the work is used quantitative research, witch was make as a personal interviews of local residents and visitors. Based on the results of the proposed measures, the application could increase the attractiveness of the city, to reverse the flow of localresidents, increasing the flow of visitors to the city Jesenik and streamline the activitiesof the city.en
dc.format.extent4179892 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměstský marketingcs
dc.subjectprostředí městacs
dc.subjectdestinace cestovního ruchucs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketing the cityen
dc.subjecttown environmenten
dc.subjecttourism destinationen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectquestinnaireen
dc.titleNávrhy na zvýšení atraktivity městacs
dc.title.alternativeThe Proposals for the Increasing the Town Attractivityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSvobodová, Hanacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAF090_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record