Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKosík, Milošcs
dc.contributor.authorKavková, Hanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:38:07Z
dc.date.available2011-06-30T16:38:07Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85981
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je zanalyzovat zmíněné fitness centrum z hlediska nabízených služeb. V práci jsem se nejdříve zabývala teoretickou částí. Vymezuji pojmy jako jsou marketing, management, manažer, sportovní manažer, SWOT analýza, dále také popisuji, co je to rozhovor, dotazník a metody, které jsou možné při dotazníkovém šetření použít. V části praktické se zaměřuji na popis sportovního klubu Top Fitness XXL. Pomocí SWOT analýzy zohledňuji silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby tohoto fitness centra a dále také specifikuji nabízené služby. Další část bakalářské práce je věnována metodice shromažďování dat a analýze dat dotazníkového šetření. Vyhodnocována je spokojenost s nabízenými službami, s personálem či s čistotou ve fitness centru. Kromě spokojenosti bylo zjišťováno, jaké inovace by zákazníci nejvíce uvítali. Z výsledků výzkumu byly vypracovány návrhy a doporučení, které by mohly zlepšit spokojenost zákazníků a také zvýšit návštěvnost Top Fitness XXL.cs
dc.description.abstractBachelor thesis inqures into analysis of mentioned fitness center in terms of offered services. The first part of this thesis theoretically defines the terms such as marketing, management, manager, sport manager, SWOT analysis and also describes further, what is interview, survey and methods that can be used in survey. Practical part of the thesis focuses on sport club Top Fitness XXL description. I also uses SWOT analysis, to find strengths, weaknesses, opportunities and threats. In the end of this part are described in detail all the services offered by the sport club. The last part of my thesis is devoted to the methodology of data collection and to analyse data collected by survey. I evaluate the customer satisfaction with offered services, personell and with the level of cleanliness in the sport club. In addition to level of customer satisfaction has been examined, what kind of innovation will customers appreciate most. Based on survey results were developed proposals and recommendations, that can improve the level of customer satisfaction and increase the number of new members and customers.en
dc.format59 l. : il.cs
dc.format.extent91942 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectsportovní manažercs
dc.subjectfitness centrumcs
dc.subjectposilovnacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectsport manageren
dc.subjectfitness centeren
dc.subjectgymen
dc.subjectservicesen
dc.subjectcustomer satisfasctionen
dc.titleAnalýza sportovního klubu Top Fitness z hlediska nabízených služebcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Top Fitness Sports Club in Term of Offered Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRzepka, Jakubcs
dc.date.accepted2011-05-30cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAV074_EKF_B6208_6208R101_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam