Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBartusková, Tereziecs
dc.contributor.authorNezvalová, Janacs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:48:14Z
dc.date.available2011-06-30T16:48:14Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86001
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na analýzu tržní pozice vybraného podniku. Ve své práci se snažím analyzovat tuto pozici u vybraného fitness centra s názvem Studio terapie&fitness Michael Moder. K analýze využívám odborné metody a techniky, jako jsou analýza SWOT, BCG analýza, analýza vnitřního a vnějšího prostředí a Porterův model 5-ti konkurenčních sil. Dále dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem zkoumaného podniku. Hlavním cílem bylo zjistit tržní pozici, což jsem zjišťovala i na poziční mapě, kterou jsem sestavila na základě dotazníkového šetření. V žurnalistické části uvádím celý rozhovor s majitelem a reportáž šetřeného podniku. Závěrem navrhuji a uvádím opatření, kterými by podnik mohl zlepšit svou tržní pozici.cs
dc.description.abstractBachelor thesis focuses on the analysis of the market position of the selected company. In my thesis I try to analyze this position of the selected fitness center named Studio terapie&fitness Michael Moder. I have used to analyze the training methods and techniques such as SWOT analysis, BCG analysis, analysis of internal and external environment, and Porter´s five forces analysis. Further questionnaire and interview with the owner of the company studied. Main objective was to determine the market position, which I found out his position ot the map that I compiled on the questionnaire. Journalism in part, the whole conversation with the owner of the company under investigation and report. Finally, I propose and I note the measures which the company could improve its market position.en
dc.format.extent1343612 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPodnikcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjecttržní pozicecs
dc.subjectcompanyen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarket positionen
dc.titleAnalýza tržní pozice vybraného podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Market Position of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeAndrašková, Veronikacs
dc.date.accepted2011-05-31cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správa.cs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNEZ043_EKF_B6202_7202R020_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam