Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorPokorná, Ivetacs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:49:15Z
dc.date.available2011-06-30T16:49:15Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86003
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma Analýza chování studentů při výběru střední školy. Cílem mé práce bylo zjistit, jaké faktory jsou pro studenty, vybírající si střední školu, důležité. A jelikož jsou žáci při výběru střední školy z velké části ovlivněni také svými rodiči, jako druhotný cíl jsem se rozhodla zjistit, jaká je míra vlivu rodičů na studentovo rozhodnutí. Na základě výsledků marketingového výzkumu jsem středním školám předala návrhy a doporučení s jakými faktory mají školy pracovat a jakým směrem se má ubírat komunikace s potencionálními zákazníky. Jeden z hlavních návrhů bylo zrealizovat kampaň na podporu dnu otevřených dveří a na podporu dobrého jména školy.cs
dc.description.abstractI chose topic Student Behaviour Analysis in the Secondary School Choice. The aim of my work was to find what most important thing is for students, who are selecting secondary school. And because students are extremely effected by their parents, my the other aim was to find measurement influence of parents. On basic of results from marketing’s research I was referring the proposals and recommendations. The proposals were about, how the secondary schools have to work with the most important factors for student and how set the marketing communication. One of the main proposals was to realise the campaign. The campaign would be to promote the open day and promote the goodwill of school.en
dc.format.extent2401663 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjecttrh středních školcs
dc.subjectmarketing školycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectsecondary schoolen
dc.subjectsecondary schools marketen
dc.subjectmarketing in schoolsen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza chování studentů při výběru střední školycs
dc.title.alternativeStudent Behaviour Analysis in the Secondary School Choiceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOK154_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam