Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorHoďová, Andreacs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:50:46Z
dc.date.available2011-06-30T16:50:46Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86006
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s cestovní agenturou a návrh takových doporučení, aby si agentura zákazníky nejen udržela, ale také získala nové na základě efektivní marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá cestovním ruchem, jeho specifiky a charakteristikou cestovní agentury TOP TOUR. Informuje rovněž o řízení vztahů se zákazníky a o modelech měření spokojenosti. Na základě získaných teoretických poznatků a provedeného marketingového výzkumu je navržena marketingová komunikace, která nejen zlepší image agentury, ale agentura se také dostane do podvědomí široké veřejnosti.cs
dc.description.abstractSubject of this thesis is the customer satisfaction measurement with travel agency and the design of such a recommendation to the agency customers not only survived but also gained new ones on the basis of effective marketing communications. The theoretical part deals with tourism, its specifics and characteristics of the Top Tour and travel agencies. It also informs the customer relationship management and satisfaction measurement models. On the basis of theoretical knowledge and conducted marketing research, marketing communication is designed to not only improve the image of the agency, but the agency also gets into the wider public.en
dc.format.extent7423406 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, cestovní agentura, marketingová komunikace, cestovní ruch, spokojenost zákazníků, měření spokojenostics
dc.subjectmarketing, marketing communications, tourism, customer satisfaction, satisfaction measurementen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s cestovní agenturoucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Travel Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSvobodová, Hanacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOD067_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam