Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorJakešová, Miroslavacs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:55:50Z
dc.date.available2011-06-30T16:55:50Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86016
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma Analýza postojů veřejnosti k reklamě banky. Její součástí je analýza bankovního trhu a konkurence. Další část této práce se zabývá průzkumem reklamy banky v podobě dotazníkového šetření. Cílem mé práce bylo zjistit, jak se veřejnost staví k reklamě České spořitelny. Ve své práci jsem využila marketingový výzkum. Podle výsledků marketingového výzkumu jsem navrhla doporučení, která jsou uvedena v závěru této práce.cs
dc.description.abstractI have chosen the subject The Analysis of Public Attitude to Bank Advertisement for my bachelor thesis. It includes the analysis of the banking market and competition. Another part of this bachelor thesis deals with the bank advertising survey using questionnaires. The aim of my work was to find out what the public thinks about Czech Savings Bank advertisement. I used a marketing research in my work. According to the results of marketing research, I propose recommendations that are listed at the end of this work.en
dc.format.extent2308953 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectbankacs
dc.subjectbankovní trhcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectbanken
dc.subjectbanking marketen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza postojů veřejnosti k reklamě bankycs
dc.title.alternativeThe Analysis of Publics Attitude to Bank Advertisementen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePetrová, Michaelacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAK143_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam