Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorAdámková, Ivanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T17:03:57Z
dc.date.available2011-06-30T17:03:57Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86032
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPráce se zabývá konkurenceschopností na trhu chovatelských potřeb, charakterizuji vybrané prodejny, zákazníka trhu chovatelských potřeb, makroprostředí a vlivy, které ovlivňují prodejní činnost. Cílem práce je analyzovat konkurenceschopnost vybraných prodejen z pohledu zákazníka. K analýze je využita metoda Mystery Shopping a benchmarking webových stránek. Metodou Mystery Shopping zkoumám vizuální vzhled prodejen, sortiment a personál prodejen. Při benchmarkingu webových stránek hodnotím informační hodnotu stránek, grafické zpracování, technické a funkční řešení a hodnotím stránky z marketingového hlediska. V analytické části provádím srovnání jednotlivých prodejen i webových stránek.cs
dc.description.abstractThe work deals with competitiveness on the pet supplies market, describe selected pet shops, customer on the pet supplies market, macro environments and factors, which influence business activity. The aim of this work is to analyze competitiveness selected pet shops. The analysis methods are Mystery Shopping and Benchmarking of web pages. The method of Mystery Shopping investigates the visual appearance of the pet shops, assortment and shop personnel. With Benchmarking of web pages I evaluate information on the web page, graphic design, technical and functional layout and I evaluate web pages from marketing standpoint. In the analytic part I make comparison of pet shops and web pages.en
dc.format.extent2088711 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrh chovatelských potřebcs
dc.subjectzákazník na trhu chovatelských potřebcs
dc.subjectanalýza konkurenceschopnostics
dc.subjectkonkurenceschopnost prodejencs
dc.subjectMystery Shoppingcs
dc.subjectbenchmarking webových stránekcs
dc.subjectpet supplies marketen
dc.subjectcustomer on the pet supplies marketen
dc.subjectcompetitiveness analysisen
dc.subjectcompetitiveness of the pet shopen
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.subjectbenchmarking of web pagesen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu chovatelských potřebcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Pet Supplies Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markétacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisADA366_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam