Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorHelebrandová, Irenacs
dc.date.accessioned2011-06-30T17:10:01Z
dc.date.available2011-06-30T17:10:01Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86044
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou konkurence bankovního produktu. Cílem práce je zjistit, jaká je současná nabídka bankovních produktů z pohledu začínajícího podnikatele. V teoretické části jsou popsány pojmy konkurence a konkurenční výhoda, charakteristika, cíle a formy výzkumné metody mystery shoppingu. Praktická část zhodnocuje nabídku produktů u jednotlivých bank, jejich prezentaci na internetových stránkách a nabízených letácích. Získané informací jsou následně upřesněny formou mystery shopping. Na základě dosažených výsledků jsou navrhnuta doporučení na zlepšení současného stavu obsluhy a vzhledu internetových stránek.cs
dc.description.abstractThis bachelor work deals with competitive analysis of bank produkt. Its aim is to examine what are the current offers of products in terms of beginning businessman. Notions of competition and competition advantage, characteristics, goals and mystery shopping research methods are all explained in the theoretical part. The practical part, on the other hand, deals with product offers of particular banks as well as web-page and prospectus design of these offers. Gained information is then specified using the mystery shopping method. Based on the results there are some recommendations made in order to improve the current state of service and design of the web-pages.en
dc.format.extent3150357 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurencecs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectbankovní trhcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectcompetition advantageen
dc.subjectbank marketen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.titleAnalýza konkurence bankovního produktucs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of Bank Producten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKauerová, Lenkacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHEL083_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record