Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslavcs
dc.contributor.authorSchmidtmeyerová, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T17:11:33Z
dc.date.available2011-06-30T17:11:33Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86047
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je rozbor marketingového mixu a následná aplikace na lyžařskou školu. Teoretická část se zabývá rozšířeným marketingovým mixem a marketingem služeb. Praktickou část bakalářské práce tvoří výzkum formou dotazování klientů vybrané lyžařské školy a také rozhovor s jejím majitelem. Na základě praktické části vznikly návrhy a doporučení na zlepšení stávajícího marketingu firmy.cs
dc.description.abstractThe goal of this thesis is analysis of marketing mix and its aplication on the ski school. The theoretical part deals with extended marketing mix and marketing of services. The practical part of thesis includes research which is made by interview with clients of select ski school and the discussion with owner. On the basis of practical part there are some suggestions and recommendations on innovation of current company´s marketing.en
dc.format47 l. : il.cs
dc.format.extent1818723 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmarketingový mix služebcs
dc.subjectlyžařská školacs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing of servicesen
dc.subjectmarketing mix of servicesen
dc.subjectski schoolen
dc.titleAplikace marketingového mixu na lyžařskou školucs
dc.title.alternativeMarketing Mix Application to a Ski Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDrastich, Martincs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSCH474_EKF_B6208_6208R101_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam