Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorWozniaková, Zuzanacs
dc.contributor.authorMüller, Waltercs
dc.date.accessioned2011-06-30T17:22:41Z
dc.date.available2011-06-30T17:22:41Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86069
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTéma bakalářské práce je „Efektivní využití virtuálního prostoru v podnikání“ se zaměřením na poslední trendy jako jsou sociální sítě. Cílem práce byl návrh způsobu efektivního využití virtuálního prostoru, jenž by byl vhodný pro tuzemské malé a střední firmy. Cíl byl naplněn analýzami, na jejichž základě byla formulována doporučení, z nichž vyplývá, že všechny tři navrhované způsoby (AdWords, Facebook i Long Tail) jsou vhodné, byť každý pro jinou situaci, produkt a velikost firmy. Jako efektivní se ukázala kombinace dvou způsobů, kdy lze s výhodou využít možností jenž virtuální prostor nabízí.cs
dc.description.abstractSubject of this bachelor work is „Effective use of virtual space in business“ focused on last contemporary trends such as social networks. The aim of the bachelor work was proposal of effective use of virtual space in business for domestic SME'S. Object was fulfilled by analysis that were starting point for formulation of recommendations. The result was that all three suggested ways (AdWords, Facebook and Long Tail) are suitable, but each of them for a different situation, product and company size. Effective is combination of two possibilities that enable user to take advantages of virtual space.en
dc.format.extent581879 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAdWordscs
dc.subjectefektivnícs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectLong Tailcs
dc.subjectmalá firmacs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectstřední firmacs
dc.subjectvirtuální prostorcs
dc.subjectAdWordsen
dc.subjectcompanyen
dc.subjecteffectiveen
dc.subjectenterpreneurshipen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectLong Tailen
dc.subjectSME'S small and medium sized enterpriseen
dc.subjectvirtual spaceen
dc.titleEfektivní využití virtuálního prostoru v podnikánícs
dc.title.alternativeEffective Use of Virtual Space in Businessen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNešporková, Renátacs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMUL0004_EKF_B6208_6208R020_02_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam