Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKyzeková, Janacs
dc.contributor.authorCharvátová, Terezacs
dc.date.accessioned2011-06-30T17:25:13Z
dc.date.available2011-06-30T17:25:13Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86074
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractV mé bakalářské práci se zabývám marketingovou komunikací na střední škole. Cílem mé práce bylo analyzovat prvky komunikačního mixu střední školy, a poté navrhnout efektivní, užitečná a dosažitelná zlepšení. Ve svém výzkumu jsem se zaměřila především na komunikaci s potenciálními studenty. Tato práce obsahuje charakteristiku vybrané střední školy, základní teoretická východiska marketingové komunikace v oblasti vzdělávání, metodiku sběru dat a analýzu marketingové komunikace s potenciálními studenty. Výzkum jsem provedla pomocí dotazníkového šetření na dnech otevřených dveří na střední škole. Poslední část obsahuje návrhy a doporučení vycházející z analýzy.cs
dc.description.abstractIn my bachelor thesis I deal with marketing communication of secondary school. The aim of my thesis was to analyse the elements of communication mix of secondary school, and then suggest an effective, useful and achievable improvements. In my research I focused mainly on communication with potential students. This work includes characterization of the chosen secondary school, the basic theoretical background of marketing communication in the education, methodology of data collection and analysis of the marketing communication with potential students. I conducted my research by using a questionnaire survey at the open days of the secondary school. The last part contains suggestions and recommendations drawn from the analysis.en
dc.format.extent6275325 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmarketing vzdělávánícs
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectsecondary schoolen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectmarketing of educationen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace střední školycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Secondary Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHA217_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam