Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorPapiková, Juliecs
dc.date.accessioned2011-06-30T17:25:43Z
dc.date.available2011-06-30T17:25:43Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86075
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce si dává za cíl zohlednit veškeré aspekty a faktory vztahující se k médiím, která tvoří v době digitalizace a internetizace a poukázat na změny, které nastaly ve srovnání s médii klasickými. V druhé kapitole jsou uvedeny základní pojmy související s popisovanou problematikou médií v době digitalizace a vymezení vztahu klasických médií k novým médiím, která jsou založena na digitální technologii. Kapitola třetí podává pohled na historický vývoj online publikování v ČR i ve světě. Zabývá se reklamou v prostředí internetu a obchodními modely, které se v současné době uplatňují a etickými problémovými oblastmi, které se objevují v prostředí internetu. Jako poslední část následuje závěr, ve kterém jsou shrnuty veškeré zjištěné informace.cs
dc.description.abstractThe main target of this bachelor thesis is to take into account all aspects and factors related to the media, which make their contents at the time of digitization and the Internet. And to point out to the changes that occurred in comparison with traditional media. The second chapter describes basic terms and definitions related to the main topic. And definition of the relationship of traditional media to new media, which are based on digital technology. Chapter three provides a historical overview on the development of online publishing in the Czech republic and the rest of the world. It deals with advertising on the internet and business models that are currently applied and ethical problem areas that appear on the Internet. In the last part follows the conclusion, which summarizes all the found information.en
dc.format.extent2798694 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdigitalizace, internet, online publikování, média, etikacs
dc.subjectdigitization, internet, online publishing, media, ethicsen
dc.titleMédia v době digitalizacecs
dc.title.alternativeMedia in the age of digitalizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDrastich, Martincs
dc.date.accepted2011-05-31cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správa.cs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAP119_EKF_B6202_7202R020_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam