Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSobková, Luciecs
dc.contributor.authorKučeja, Václavcs
dc.date.accessioned2011-06-30T17:26:14Z
dc.date.available2011-06-30T17:26:14Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86076
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zahraničních studentů se studiem na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské a navrhnout možnosti, jak spokojenost výměnných studentů na naší univerzitě zvýšit. Práce je rozdělena na několik kapitol. Čtenář se postupně seznámí s charakteristikou Ekonomické fakulty (základní informace o fakultě, služby fakulty poskytované studentům, Oddělení zahraničních styků, zahraniční mobilita na fakultě), teoretickými východisky pro měření spokojenosti (základní poznatky z odborných publikací) a s metodikou shromažďování dat (chronologický postup realizace výzkumu). Následuje samotný marketingový výzkum a vyhodnocení a srovnání výsledných dat. Na konci práce jsou potom předložena závěrečná doporučení a návrhy pro zvýšení spokojenosti zahraničních studentů. Výsledky této práce by mohly sloužit jako zpětná vazba pro Oddělení zahraničních styků a jako nástroj řízení nabídky Ekonomické fakulty pro výměnné studenty, aby se docílilo zvýšení počtu zahraničních studentů studujících na fakultě.cs
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor's thesis is to analyze an exchange student satisfaction regarding studying at the Faculty of Economics at VSB – Technical University Ostrava and to suggest the ways how to increase the exchange student satisfaction. The work is divided into several chapters. The reader is gradually introduced to the characteristics of the Faculty of Economics (basic information about the faculty, services for students, International Office, international mobility of the faculty), theoretical basis for measuring satisfaction (the basics from professional publications) and data collection methodology (chronological process of carrying out research). Then follow the marketing research and evaluation and comparison of the resulting data. At the end of the work there are introduced final recommendations and proposals to increase the satisfaction of international students. The results of this work could serve as a feedback for the International Office and as a management tool for the offer of the Faculty of Economics, so an increase in the number of foreign students studying at the faculty could be achieved.en
dc.format.extent7970166 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenostics
dc.subjectekonomická fakultacs
dc.subjectVŠB-TU Ostravacs
dc.subjectzahraniční studentics
dc.subjectvýměnné programycs
dc.subjectstudijní pobytycs
dc.subjectSatisfaction Measurementen
dc.subjectFaculty of Economicsen
dc.subjectVSB-TU Ostravaen
dc.subjectForeign Studentsen
dc.subjectEchange Programsen
dc.subjectStudying Abroaden
dc.titleMěření spokojenosti zahraničních studentů se studiem na fakultěcs
dc.title.alternativeAn Exchange Student Satisfaction Measurement Regarding Studying at the Facultyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUC518_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam