Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorDlugošová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T18:23:17Z
dc.date.available2011-06-30T18:23:17Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86188
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTéma mé diplomové práce je „Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Technické služby Kadaň s. r. o.“ V teoretické části nejprve představuji vybranou společnost, která pro město Kadaň již dlouhou řadu let zajišťuje širokou škálu služeb. V této části se dále zaměřuji na teoretické vymezení marketingového výzkumu. Zde popisuji proces marketingového výzkumu pro zjištění míry spokojenosti zákazníků – obyvatel města Kadaně. Praktickou část diplomové práce nejprve věnuji přípravné fázi marketingového výzkumu. Dále zde popisuji tvorbu dotazníku a ze získaných informací provádím celkovou analýzu spokojenosti zákazníků. Následně uvádím možné návrhy na změny, které by přispěly ke zvýšení spokojenosti zákazníků se společností Technické služby Kadaň s. r. o.cs
dc.description.abstractThe theme of my thesis is „Customer Satisfaction Analysis for the Ltd Copany of technical Services, Technické služby Kadaň s. r. o.“ In theoretical part I introdukce firstly the chosen copany, which provides a wide range of services for Kadan city. I also focus on the theoretical definition of marketing research in this section. Here I describe the proces sof marketing research to determine the level of satisfaction of customers – inhabitats of Kadan. The practical part is devoted to the preparatory phase of marketing research. Then I describe the creation of a questionnaire and make the analysis of customer satisfaction from obtained information. Subsequently I prezent suggestions on changes that would contribute to increased customer satisfaction with Ltd Copany of Technical Services, Technické služby Kadaň s. r. o.en
dc.format44, [12] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent8442172 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectinformacecs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectresearchen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectinformationen
dc.subjectcompanyen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků společnosti Technické služby Kadaň s. r. o.cs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Analysis for the Ltd Company of Technical Services, Technické služby Kadaň s.r.o.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZavřel, Jiřícs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchKomerční inženýrství v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisZAV140_HGF_N2102_2102T003_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam