Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétacs
dc.contributor.authorTylešová, Danielacs
dc.date.accessioned2011-06-30T20:23:19Z
dc.date.available2011-06-30T20:23:19Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86424
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout změny nebo opatření, které by vedly ke zlepšení spokojenosti zákazníků Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova, a.s. Tyto změny či opatření budou navrženy na základě výsledků šetření, týkajících se zhodnocení spokojenosti zákazníků s poskytováním městské hromadné dopravy ve městech Most a Litvínov a s poskytováním osobní linkové dopravy v příměstských oblastech. Jednotlivé části kapitol charakterizují výše jmenovanou společnost a popisují současné monitorování spokojenosti cestujících a prostředí, ve kterém společnost svoji činnost vykonává. Diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum pomocí dotazníku, z kterého jsem získávala a následně analyzovala potřebná data o tom, zda DPmML, a.s., nabízí svým zákazníkům dostatečný komfort v cestování. V závěru práce jsou na základě výsledků šetření navržena konkrétní opatření.cs
dc.description.abstractThe goal of this dissertation is to design changes or measures which would lead to improvement of customer satisfaction of Transport company of towns Most and Litvinov, a.s. These changes or measures would be design based on the results of investigations concerning the evaluation of customer satisfaction with the urban public transport providing in towns Most and Litvinov and with personal routes in suburban areas. Describes of particular chapters describe above company and current monitoring of passenger satisfaction and the environment in which this company operates. Dissertation is focused on marketing research with questionnaire, from which I acquired and analyzed the necessary data about whether DPmML, a.s., provides sufficient comfort in travel to its customers. In conclusion of this document are, based on the results of the investigation, proposed specific measures.en
dc.format51, [32] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1886348 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdopravní podnikcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectlinková dopravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectMHDcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjecttransport companyen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectroutes transportationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjecturban public transporten
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectcompanyen
dc.titleMarketingový výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova, a.s.cs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Survey Focused on the Service Provision by the Public Transport Joint-Stock Company, Dopravní podnik měst Most a Litvínov, a.s.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBrüschová, Renátacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.contributor.consultantHolý, Jiřícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchKomerční inženýrství v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisTYL055_HGF_N2102_2102T003_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam