Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOchodková, Eliškacs
dc.contributor.authorArgalaš, Martincs
dc.date.accessioned2011-07-01T05:03:24Z
dc.date.available2011-07-01T05:03:24Z
dc.date.issued2010cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87449
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractAbsolvování individuální odborné praxe probíhalo ve společnosti Tieto Czech s.r.o., kde jsem se stal součástí týmu zajišťujícího správu, servis a podporu zákaznických serverů pracujících na bázi operačního systému Microsoft Windows Server. Cílem mé práce bylo zjištění funkčnosti kompletního procesu správy serverů a pochopení vlastního procesu řízení společnosti Tieto a jejich obecně platných pracovních zvyklostí a používaných standardů. Detailně jsem se zabýval aplikací standardu ITIL a jeho aplikací ve společnosti Tieto v podobě základní struktury Process Management systému platformy Microsoft Windows. Nedílnou součástí mé práce bylo ověřování teoreticky nabytých poznatků v praxi ve formě funkce systémového specialisty, jehož úkolem bylo pomocí poskytnutých softwarových nástrojů provádět diagnostiku a správu zákaznických serverů.cs
dc.description.abstractCompletion of individual student practise was carried out in the company Tieto Czech s.r.o., where I became part of a team providing management, service and support of customers servers based on operating system Microsoft Windows Server. The point of this work was to determine the functionality of a complete server management process and to understand basic process management applied in Tieto and its generally accepted working practises and applied standards. In detail, I dealt with applying the ITIL standard and its application in Tieto company as a basic structure of the Process Management system on the Microsoft Windows platform. An integral part of my job was verifying theoretically acquired knowledge into practise in the form of system specialist function, whose task was carrying out the diagnostics and management of customer servers by using provided software tools.en
dc.format.extent5587384 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStudentská praxe, Tieto, ITIL, Process Management, systémový specialista, Microsoft Windows, Server, diagnostika, správa, údržbacs
dc.subjectStudent practice, Tieto, ITIL, Process Management, System specialist, Microsoft Windows Server, diagnostics, management, maintenanceen
dc.titleAbsolvování individuální odborné praxecs
dc.title.alternativeIndividual Professional Practise in the Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2011-05-30cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department456 - Katedra informatikycs
dc.contributor.consultantNeubert, Davidcs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisARG006_FEI_B2647_2612R025_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam