Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNétek, Václavcs
dc.contributor.authorPavlíková, Danacs
dc.date.accessioned2011-07-01T07:07:09Z
dc.date.available2011-07-01T07:07:09Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87693
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá zpracováním marketingového průzkumu tržních příležitostí průmyslového výrobku di-2-ethylhexylftalátu v podmínkách společnosti DEZA, a.s. Teoretická část popisuje vybrané aspekty marketingové analýzy, marketingového výzkumu a marketingové strategie jako východiska práce. Praktická část se zabývá výrobou, charakteristikou surovin a analýzou oborů použití výrobku. Marketingovým výzkum poznává, posuzuje a hodnotí výsledky makroprostředí, konkurenčních a tržních faktorů. Marketingová strategie vyhodnocuje klíčové faktory a ukazuje na variantní řešení. Práce zaměřuje pozornost na kritické faktory úspěchu představující zdroje konkurenčních výhod a vytváří návrh kritických hodnot pro budování zdrojů konkurenčních výhod.cs
dc.description.abstractThis thesis is entitled which deals with the processing of market research market opportunities for industrial product of di-2-ethylhexylphthalate in terms of stock DEZA. The theoretical part describes some aspects of marketing analysis, marketing research and marketing strategies as a way of work. The practical part deals with the production, analysis and charakterstikou fields of use. Marketing research discovers, assesses and evaluates the results of the macro, competitive and market factors. Marketing Strategy assesses key factors and points to alternative solutions. The work focuses attention on the critical success factors represent sources of competitive advantages and creates value for the design of critical resources, building competitive advantage.en
dc.format82 l. : il.cs
dc.format.extent7678464 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectftalátcs
dc.subjectlegislativacs
dc.subjectkonkurentics
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectBCG modelcs
dc.subjectklíčové faktory úspěchucs
dc.subjectzdroje konkurenčních výhodcs
dc.subjectGE modelcs
dc.subjectkritické hodnoty zdrojů konkurenčních výhodcs
dc.subjectphthalateen
dc.subjectlegislationen
dc.subjectcompetitorsen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectthe BCG modelen
dc.subjectkey success factorsen
dc.subjectsources of competitive advantageen
dc.subjectthe GE modelen
dc.subjectthe critical value of the sources of competitive advantageen
dc.titleNávrh kritických zdrojů konkurenčních výhod výroby di-2-ethylhexylftalátu s využitím strategické analýzycs
dc.title.alternativeProposal of Critical Resources of Production Competitive Advantages Di-2-Ethylhexyl Phthalate Using Strategic Analysisen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRusek, Jiřícs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisPAV277_FMMI_N3922_6208T123_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam