Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorŠevelová, Veronikacs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:08:04Z
dc.date.available2011-10-19T07:08:04Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89194
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se zabývala analýzou nákupního chování občanů Hodonína a jeho přilehlých vesnic. Cílem práce bylo zjistit nákupní zvyklosti občanů Hodonína. Zjišťovala jsem, zda chodí na velký a malý nákup. Jaké prodejny nejčastěji navštěvují a jaké faktory jich ovlivňují při výběru prodejny. Dále jsem zjišťovala, co respondenti nakupují při velkém a malém nákupu a kolik za jednotlivé nákupy utratí peněz. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Nejprve jsem se zabývala analýzou maloobchodního, poté teorií nákupního chování a ve zbývajících kapitolách marketingovým výzkumem a jeho vyhodnocením. Potřebné informace jsem získala prostřednictvím osobního dotazování v Hodoníně.cs
dc.description.abstractIn my thesis I analyzed the shopping behavior of citizens Hodonin and its adjoining villages. The point was to determine buying habits of people Hodonín. I have to find out if people going to the large and small purchases. What are the most frequently visited stores, and what factors influence them when choosing a store. I asked what the respondents bought at large and small purchases, and how much money spent on individual purchases. The thesis consists of theoretical and practical parts. First, I was dealing with analysis of retail market, then with theory of shopping behavior and in the remaining chapters in marketing research and its evaluation.The necessary information was gathered through personal interviews in Hodonin.en
dc.format.extent1412710 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectmaloobchodní trh v ČRcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectnákupní zvyklostics
dc.subjectanalýza maloobchodního trhu v Hodoníně.cs
dc.subjectMarket analysisen
dc.subjectRetail market in the CRen
dc.subjectShopping behavioren
dc.subjectShopping habitsen
dc.subjectRetail market analysis in Hodonin.en
dc.titleAnalýza nákupních zvyklostí občanů městacs
dc.title.alternativeShopping Habits Analysis of City Inhabitantsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEV182_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam