Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorFigurová, Martinacs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:08:26Z
dc.date.available2011-10-19T07:08:26Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89258
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractCieľom tejto diplomovej práce je zistiť postavenie Mediahostu na trhu webhostingových firiem v porovnaní s konkurenciou. Využila som konkurenčnú analýzu Porterovu analýzu piatich konkurenčných síl, SWOT analýzu a z dotazníkového šetrenia som získala cenné informácie o využívaní služieb na Internete, spokojnosti s firmou Mediahost a jej webovými stránkami. Z marketingového výskumu boli navrhnuté určité zlepšenia a odporúčania, aby sa firma stala konkurencieschopnejšou.cs
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to find out the position of Mediahost in the webhosting market in comparison to competition. I used Porter’s analysis of five competitive forces, SWOT analysis and from questionnaire survey I gathered valuable information about Internet services utilization, satisfaction with Mediahost company and its web site. Certain improvements and recommendations from marketing research were suggested to make the company overall more able to compete.en
dc.format.extent2884738 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectkonkurenciacs
dc.subjectwebhostingcs
dc.subjectservicesen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectwebhostingen
dc.titleAnalýza konkurence webhostingové firmycs
dc.title.alternativeThe Competition Analysis of Web Hosting Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVogl, Jancs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFIG029_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam