Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorKutáčová, Janacs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:08:39Z
dc.date.available2011-10-19T07:08:39Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89297
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo na základě vyhodnocení sekundárního výzkumu shromáždit relevantní informace o zkoumaných účelových značkách na potravinářském trhu České republiky. Konkrétně jsem se zaměřila na devět účelových značek používaných v České republice, Evropské unii nebo na celém světě. V teoretické části diplomové práce jsem se zabývala teoretickými východisky aplikace účelových značek, jako jsou problematika značky a kvality. Definovala jsem několik kritérií, které jsem zkoumala u každé účelové značky. Pro potřeby sekundárního výzkumu jsem vytvořila záznamový arch, do kterého jsem zaznamenávala informace pro každou značku. V kapitole Analýza jsem vyhodnotila výsledky sekundárního výzkumu na základě zkoumaných kritérií. Poté jsem srovnala jednotlivé značky mezi sebou podle jednotlivých kritérií. Věřím, že má práce bude pro spotřebitele a výrobce na potravinářském trhu České republiky přínosem.cs
dc.description.abstractThe goal of my thesis was on the basic of secondary research to collect relevant information about surveyed specific information labels on the food market of Czech republic. In the concrete I have focused on nine specific information labels used in the Czech republic, European Union or on the whole world. In the theoretical part of my thesis I dealt with theoretical possibilities of the application of specific information labels such as issues of brand and quality. I defineded a few criterias I have examined for each specific information labels. For the purpose of secondary research, I created a record sheet where I recorded the information for each label. In the part Analysis I have evaluated the results of secondary research on the basis of surveyed criteria. Then I have compared the various labels between them according to the criterias. I believe my work will be benefit for the consumers and producers on the food market of Czech republic.en
dc.format.extent3645941 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectúčelová značkacs
dc.subjectpotravinářský trhcs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectspecific information labelen
dc.subjectfood marketen
dc.subjectqualityen
dc.subjectbranden
dc.titleAnalýza využívání účelových značek na potravinářském trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of Using Specific Information Labels on the Food Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Janacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUT079_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam