Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorPolednová, Sylviecs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:08:43Z
dc.date.available2011-10-19T07:08:43Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89309
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace a webové prezentace společnosti Nábytok a interiér. Na základě analýzy navrhnout doporučení na zefektivnění prvků marketingové komunikace a na snadnější používání firemních internetových stránek. V první kapitole jsem se zaměřila na charakteristiku společnosti a současný stav webové prezentace. Následující kapitola je věnována teorii marketingovému komunikačnímu mixu a testování použitelnosti webu. V metodice jsou popsány postupy a metody k provedení analýzy využití prvků marketingové komunikace společnosti Nábytok a interiér pomocí srovnání s konkurencí. Na základě provedené analýzy jsem zjistila určité nedostatky v oblasti PR a komunikace na Facebooku. Druhá část metodiky se zaměřuje na popis testování použitelnosti webové prezentace pomocí individuálních hloubkových rozhovorů. Toto testování ukázalo významné problémy v použitelnosti webové prezentace běžným uživatelem. Návrhy a doporučení se týkají zefektivnění marketingové komunikace a zlepšení použitelnosti webové prezentace.cs
dc.description.abstractThe aim of the dissertation is to evaluate the current state of marketing communications and web presentation of Nábytok a interiér. On the base of analysis to propose recommendations to make the elements of marketing communications more efficient and to make using the company websites easier. In the first chapter I focused on characteristics of the company and the current state of web presentation. The following chapter is devoted to the theory of marketing communications mix, and testing usability of the web. The methodology describes procedures and methods to perform the analysis of using the elements of marketing communications in Nábytok a interiér by comparison with the competition. Based on the analysis, I found some deficiencies in PR and communications on Facebook. The second part of the methodology focuses on describing testing the usability web pages with depth individual interviews. This testing revealed significant problems in the usability of the website presentation by common users. Proposals and recommendations concerning the effectiveness of marketing communication and improve website usability.en
dc.format.extent9005804 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace na Internetucs
dc.subjectmarketingový komunikační mix na Internetucs
dc.subjecteshop s nábytkemcs
dc.subjecttestování webové prezentacecs
dc.subjecttestování použitelnosti webové prezentacecs
dc.subjectmarketing communications on the Interneten
dc.subjectmarketing communication mix on the Interneten
dc.subjecta furniture shopen
dc.subjectwebsite testingen
dc.subjecttesting usability websiteen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace e-shopu s nábytkem na internetucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Furniture E-shop on the Interneten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLeuko, Jaroslavcs
dc.date.accepted2011-08-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL516_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam