Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorKubeša, Jancs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:08:45Z
dc.date.available2011-10-19T07:08:45Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89318
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce „Zavedení nového produktu na trh autobusové dopravy“ vychází z prostředí B2B trhu. Hlavní pozornost je soustředěna na charakteristiku autobusového trhu, identifikaci struktury a jednotlivých prvků, které zde působí. Cílem práce bylo napomoci firmě k úspěšnému zavedení nového produktu na trh autobusové dopravy. První část práce se věnuje teoretickým východiskům prostředí B2B trhů a jejich specifickým rysům, dále procesu segmentace a charakteristice jednotlivých prvků marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na charakteristiku trhu autobusové dopravy, především na makroprostředí a mikroprostředí trhu. Stěžejním pilířem celé práce je marketingový průzkum. Jeho cílem bylo zmapování současné tržní situace, definování potenciálních zákazníků a jejich preferencí u nového produktu pomocí metody elektronického dotazování. Na základě výsledků charakteristiky trhu a marketingového průzkumu byl v závěru práce navržen postup na zavedení nového produktu na trh.cs
dc.description.abstractThesis ”The Introduction of a New Product on the Bus Carrier Market“ appears from the B2B marketplace. The primary objective of this work is focused on the characteristics of the bus market structure and on identification of elements that operate there. The aim of this thesis is to provide support to the company with a new product introduction on the bus carrier market. The first part of this work deals with the theoretical background of B2B market environment and their specific features, the process of segmentation and characteristics of individual elements of marketing mix. The second part is focused on the characteristics of the bus transport market, especially on macro and micro-environment of market. The main pillar of this work is the marketing survey. Its aim is to map the current market situation, the definition of potential customers and their preferences for a new product by using of an electronic questioning method. Based on results of the market characteristics and the marketing survey the procedure for a new product introduction was prepared.en
dc.format.extent6314552 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbusiness to business trhcs
dc.subjectsegmentacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectnový produktcs
dc.subjectautobusová dopravacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectpreference spotřebitelůcs
dc.subjectbusiness to business marketen
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectnew producten
dc.subjectbus carrieren
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectconsumer preferencesen
dc.titleZavedení nového produktu na trh autobusové dopravycs
dc.title.alternativeThe Introduction of a New Product on the Bus Carrier Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKondělka, Adamcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUB757_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam