Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorŠindelová, Jaroslavacs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:08:46Z
dc.date.available2011-10-19T07:08:46Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89319
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace motorestu. Obsahem této práce je rozdělení do sedmi kapitol. První kapitola obsahuje úvod. Druhá kapitola zahrnuje charakteristiku motorestu a charakteristiku jeho prostředí. Další se věnuje teoretickým východiskům, se zaměřením na teorii marketingové komunikace. V praktické časti práce se zabývám samotným procesem marketingového výzkumu. Obsahem čtvrté kapitoly je metodika výzkumu. Dalším krokem je analýza výsledků výzkumu. V šesté kapitole jsou předloženy návrhy na zlepšení marketingové komunikace motorestu U Brožů, aby komunikace odpovídala potřebám a možnostem motorestu. Návrhy se týkají jednotlivých prvků komunikačního mixu: reklamy, osobního prodeje, podpory prodeje, public relations, přímého marketingu a internetové komunikace. V poslední kapitole shrnuji závěr diplomové práce.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is marketing communication analysis of the roadside restaurant. The content of this diploma thesis is separated into seven chapters. The first chapter contains introduction. The second chapter includes a characteristic of the roadside restaurant and the description of its background. The next chapter deals with theory, especially with the theory of marketing communication. The first practical part deals with the marketing research process. The content of the fourth chapter is a methodology of work. The next phase covers research results analysis. The sixth chapter offers suggestion for the marketing communication of the roadside resturant to reflect its needs and possibilities. Proposals deal with the mixture of communication styles: advertisement, direct sales, sales promotion, public relations, direct marketing and internet communication. The last chapter comprises the diploma´s ending.en
dc.format.extent3494454 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmotorestcs
dc.subjectosobní dotazovánícs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing servicesen
dc.subjectroadside restauranten
dc.subjectpersonal questioningen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace motorestucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Roadside Restauranten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKondělka, Adamcs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIN115_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam