Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNémethová, Zuzanacs
dc.contributor.authorSmékalová, Monikacs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:08:50Z
dc.date.available2011-10-19T07:08:50Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89333
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce byla analýza chování studentů na trhu jazykové přípravy. V bakalářské práci se zaměřuji a přiblížení katedry jazyků VŠB-TUO od její minulosti až po současnost. V práci popisuji vývoj trhu jazykové přípravy a dále popisuji makroekonomické ukazatele. Část práce byla také zaměřena na teorii spotřebitelského chování. Bakalářská práce měla poukázat na znalost cizích jazyků současných studentů, jejich aktivního používání, dále byl zjišťován postoj studentů k hodnocení výuky cizích jazyků na VŠB-TUO, přístup vyučujícího a zda získané znalosti využijí při výuce nebo při studijním programu Erasmus. Pro sběr údajů potřebnách pro vyhodnocení chování studentů na trhu jazykové přípravy bylo použito osobní dotazování. Výzkum poodhalil poznatky, ze kterých byly následně vytvořeny návrhy a doporučení pro VŠB-TUO. Návrhy a doporučení by měly zlepšit spokojenost s výukou cizcích jazyků. Doporučení se především týkala změny dvousemestrální výuky cizích jazyků na Ekf, další doporučení bylo zaměřeno na uspořádání studentů podle dosažené úrovně cizího jazyka. Důležitým návrhem je povinné absolvování předmětu v cizím jazyce již během bakalářského studia. Zvýšením zájmu o program Erasmus, se také stalo jedním z návrhu na zlepšení.cs
dc.description.abstractGoal of bachelor work was to analyze student behaviour on the language school market. The work measured student attitude to the assessment of foreign language education on the Technical university.en
dc.format.extent3025285 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectNákupní rolecs
dc.subjectNákupní chování spotřebitelůcs
dc.subjectRozhodovací proces spotřebitelůcs
dc.subjectTrh jazykové přípravycs
dc.subjectConsumeren
dc.subjectConsumer rolesen
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectConsumer decision processen
dc.subjectMarket language trainingen
dc.titleAnalýza chování studentů na trhu jazykové přípravycs
dc.title.alternativeAnalysis of Student Behaviour on the Market of Developing Language Skillsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSME192_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam