Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanacs
dc.contributor.authorBlahutová, Luciecs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:08:51Z
dc.date.available2011-10-19T07:08:51Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89337
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je na základě SWOT analýzy a výsledků marketingového výzkumu navrhnout řešení pro zlepšení marketingové komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů se zaměřením na ostravskou kampaň. Hlavní přínos práce spočívá v návrhu zviditelnění festivalu a posílení jeho image, a tím zkvalitnění celého procesu marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is based on the SWOT analysis and the results of marketing research to design innovation of the marketing communication of the International Festival of Outdoor Films. The main contribution consists of the draft of visibility of the festival and of strengthening its image, and thereby of improving the whole process of marketing communication.en
dc.format.extent1981606 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectoutdoorové festivalycs
dc.subjectposílení imagecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectoutdoor festivalsen
dc.subjectstrengthening the imageen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmůcs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the International Festival of Outdoor Filmsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGibarti, Janacs
dc.contributor.refereePaličková, Irenacs
dc.date.accepted2011-09-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správa.cs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBLA435_EKF_B6202_7202R020_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam