Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKyzeková, Janacs
dc.contributor.authorPřikrylová, Terezacs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:08:54Z
dc.date.available2011-10-19T07:08:54Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89346
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractMá bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu na Obchodní akademii v Ostravě - Mariánských Horách. V teoretické části jsou popsány jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Praktická část obsahuje analýzu marketingového mixu střední školy, jeho následné zhodnocení a podání návrhů na zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu. Zabývám se zde zejména školním marketingem, který se snaží odhalit potřeby zákazníků a pomocí marketingového mixu je uspokojit.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the analysis of a marketing mix at the Business Academy in Ostrava - Marianske Hory. The theoretical part describes individual elements of the marketing mix of services. In the practical part I have presented the analysis of the marketing mix at the secondary school, its subsequent evaluation and proposals for the improvement of individual elements of the marketing mix. In my thesis I am concerned essentially with the school marketing, trying to identify customer´s needs and ways of satisfying them by the means of the marketing mix.en
dc.format.extent2187618 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mix, produkt, místo prodeje, komunikace, procesy, lidský faktor,materiální prostředí, obchodní akademie, střední škola, Ostrava - Mariánské Horycs
dc.subjectmarketing mix, product, place, communications, processes, promotion, people,physical evidence, Business Academy, secondary school, Ostrava - Marianske Horyen
dc.titleAnalýza marketingového mixu střední školycs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Mix at the Secondary Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPRI241_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam