Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslavcs
dc.contributor.authorKosa, Adamcs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:08:56Z
dc.date.available2011-10-19T07:08:56Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89351
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractPráce je zaměřena na sportovní marketing, konkrétně na spokojenost členů daných tenisových klubů s nabízenými službami. Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat a srovnat marketing Rožnovského tenisového klubu a Tenisového klubu Soláň. Metodika práce byla zaměřena na získávání primární dat formou písemného dotazování. Ze získaných dat byla provedena analýza a následná komparace obou klubů. Byly využity programy Microsoft Excel a Microsoft Word. Práce se skládá z šesti hlavních kapitol. Závěrem práce byly navrženy doporučení pro oba tenisové kluby do budoucna.cs
dc.description.abstractThesis focuses on marketing of sport, specifically on a content of members of analyzed tennis clubs with services that are being offered. Goal of my thesis was to analyze and compare marketing of Rožnov tennis club and Tennis club of Soláň. Methodics of this thesis was focused on acquring primary data in a form of written questioning. An analysis and subsequent comparison of both clubs were done according to the acquired data. Microsoft Excel a Microsoft Word programs were used. Thesis consists of six main chapters. In the end of the thesis recommendations for both tennis clubs were proposed.en
dc.format48, [25] l. : il.cs
dc.format.extent3053228 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectteniscs
dc.subjectsportcs
dc.subjectTK Soláňcs
dc.subjectRTKcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjecttennisen
dc.subjectsporten
dc.subjectTK Soláňen
dc.subjectRTKen
dc.titleAnalýza a komparace marketingu dvou tenisových klubůcs
dc.title.alternativeMarketing Analysis and Comparison of Two Tennis Clubsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMrlík, Jaromírcs
dc.date.accepted2011-05-31cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOS402_EKF_B6208_6208R101_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam