Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorHabarta, Jakubcs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:09:00Z
dc.date.available2011-10-19T07:09:00Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89364
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie města Nový Jičín. Cílem je analýza informovanosti občanů města. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci, komunikační mix města a marketingový mix města obecně. Analýza informovanosti byla provedena na základě dotazníkového šetření, které bylo provedeno formou elektronického dotazování pomocí internetových stránek www.vyplnto.cz. Dotazník vyplnili občané Nového Jičína starší 15 let. Na základě výsledků dotazníku byly zpracovány údaje, z nichž vyplynuly návrhy a doporučení, které mohou pomoci městu ke zlepšení komunikace s občany a posílit vzájemný vztah mezi městem a občany.cs
dc.description.abstractThe bachelor work deals with analysis of municipal communication strategy of Novy Jicin. The aim of this work is to analyze awareness of citizens of the city. The theoretical part is aimed on marketing communication, communication mix and marketing mix generally. Analysis of awareness was realized on basis of questionaire inquiry analysis which was realized by electronic questioning with help of the internet page www.vyplnto.cz. Questionaire was filled by citizens of Novy Jicin whose were older than 15 years. On basis of these results of questionaire were processed data from which followed suggestions and recomendation which could help to the city to better communication with citizens and it could help mutual relationship between the city and citizens.en
dc.format.extent2666677 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikace, integrace komunikace, komunikační mix, marketing měst a obcí, měření informovanostics
dc.subjectMarketing communication, integration of communication, communication mix, municipal marketing, measuring of awarenessen
dc.titleAnalýza komunikační strategie městacs
dc.title.alternativeAnalysis of Municipal Communication Strategyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSobková, Luciecs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAB084_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam