Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorMrázková, Hanacs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:09:02Z
dc.date.available2011-10-19T07:09:02Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89372
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractPro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma Měření spokojenosti zákazníků v maloobchodní jednotce. Cílem mé práce bylo zjistit, jak jsou zákazníci celkově spokojeni s prodejnou. Práce se skládá ze sedmi částí. Nejdříve je sepsána charakteristika společnosti COOP a teoretických východiska trhu v maloobchodě. Následuje metodika výzkum a analýza spokojenosti zákazníků v MOJ. Na základě osobního dotazování byla data zpracována a vytvořeny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractAs a topic for my work I chose The Customer Satisfaction Measurement in a Retail Outlet. The aim of my work was to asses the overall satisfaction of customers with the selected retail outlet This work has seven capitols. At the beginning there is the characteristics of COOP company and description of teoretic retail functioning. Following is the metodics of retail outlet research. Based on personal interviews I processed data and I prepared proposals and reccommendations.en
dc.format.extent4090243 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectdružstvocs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectretail outleten
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcooperativeen
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectcustomeren
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků v maloobchodní jednotcecs
dc.title.alternativeThe Customer Satisfaction Measurement in a Retail Outleten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRA139_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam