Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorKotásková, Simonacs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:09:08Z
dc.date.available2011-10-19T07:09:08Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89382
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractV mé bakalářské práci se zabývám analýzou účinnosti marketingové komunikace společnosti TradeTec a.s., která se zabývá poskytováním televizního vysílání přes satelit. Mým cílem bylo zjistit účinnost stávající marketingové komunikace a navrhnout taková doporučení ke komunikaci, která by pomohla získat nové zákazníky. Důvodem bylo, že se na českém trhu neustále zvyšuje konkurence poskytovatelů televizního příjmu a díky rychlému rozvoji technologie přibývá nové konkurence. Hlavním problémem je, že i přes vysoký počet zákazníků zůstává povědomí o značce Skylink a o poskytovaných produktech stále nízké. Výzkum jsem prováděla pomocí elektronického a osobního dotazování. Elektronický sběr dat probíhal pomocí internetového dotazování na serveru vyplnto.cz a prostřednictvím e-mailu. Při osobním dotazování vyplňovali respondenti tištěné dotazníky. Na základě výsledků marketingového výzkumu jsem se pokusila navrhnout zlepšení v některých částech marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractIn my graduation theses I state of analysis of the effect of marketing communications company of firm TradeTec a.s., wich offer television broadcasting over satelit. My purpose was find out efficiency of marketing communications and propose some recommendations for communications, wich help to get a new consumers. On czech market is constantly grow a competition of offers wich offer television broadcasting, source is fast evolution of modern technology. The main problem is that althought the company has a lot of consumer, is awareness about mark Skylink stedily low. I executed the research by electornic and identity questioning. Electronic data capture passed off by internet questioning on server vyplnto.cz and by e-mail. Identity questioning passed off by printed questionnaire. On based results of marketing research I propose melioration and recommendations in some parts of marketing communications.en
dc.format.extent1617410 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjecttelevizní vysílání; satelitní vysílání; zákazník; reklamacs
dc.subjecttelemarketing; povědomí o značcecs
dc.subjectúčinnost marketingové komunikace.cs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjecttelevision broadcasting; satellite broadcastingen
dc.subjectcustomer; advertisementen
dc.subjecttelemarketing; brand awareness; marketing communication efficiency.en
dc.titleAnalýza marketingové komunikace společnosti poskytující televizní vysílánícs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Communication for Television Broadcasteren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSobková, Luciecs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOT311_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam