dc.contributor.advisor | Baňařová, Jitka | cs |
dc.contributor.author | Ondřejka, Jakub | cs |
dc.date.accessioned | 2011-10-19T07:09:16Z | |
dc.date.available | 2011-10-19T07:09:16Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/89396 | |
dc.description | Import 19/10/2011 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá problematikou využití eLearningových nástrojů jako podpory výuky. Jejím úkolem je vytvořit především vlastní výukový modul v plnohodnotném eLearningovém kurzu pro budoucí studenty kamnářské profese a stávající kamnáře. Práce je rozdělena do tří částí.
Teoretická část pojednává o eLearningu jako prostředku pro vzdělávání. Dále je uvedena jeho historie, formy, použití a využití, standardy a e-kurz. V další části práce autor informuje o systému LMS, LMS Moodlu a jeho uplatnění při výuce. V poslední, praktické části je provedena analýza prostředí společnosti, pro kterou je výukový modul a kurz vytvářen, a dále samotné vytvoření vlastního modulu v eLearningovém kurzu. | cs |
dc.description.abstract | This work deals with the use of eLearning tools such as teaching support. Its mission is to create a training module with its own full-blown in eLearning course for future students of the profession and stove fitting existing stove.The work is dividend into free parts.
The theoretical parts deals with eLearning as a means of education. Furthermore, given its history, forms, uses and applications, standards and e-course. In another part of the work the author informs the LMS, Moodle and its application in teaching. At last, the practical part is an analysis of environment for which the training module and a course is created, and create your own module itself in the eLearning course. | en |
dc.format.extent | 2579420 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | ELearning | cs |
dc.subject | e-kurz | cs |
dc.subject | LMS | cs |
dc.subject | Moodle | cs |
dc.subject | modul. | cs |
dc.subject | ELearning | en |
dc.subject | e-course | en |
dc.subject | LMS | en |
dc.subject | Moodle | en |
dc.subject | module. | en |
dc.title | Využití e-Learninových nástrojů jako podpory výuky | cs |
dc.title.alternative | Use of eLearning Tools a Teaching Support | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Konečný, Přemysl | cs |
dc.date.accepted | 2011-09-01 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 157 - Katedra systémového inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | OND336_EKF_B6209_6209R025_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |