Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorPilich, Martincs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:09:26Z
dc.date.available2011-10-19T07:09:26Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89413
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zhodnotit úroveň komunikačních aktivit obchodního centra a navrhnout zlepšení v této oblasti. Závěry a doporučení vycházejí z analýzy webových stránek obchodního centra a dotazníkového šetření mezi zákazníky.cs
dc.description.abstractThe aim of Bachelor's thesis was to evaluate shopping's center communication activities shopping center and to suggest improvements in this area. Conclusions and recommendations are based on web analytics and a questionnaire survey among customers.en
dc.format.extent12201773 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectobchodní centrum, marketingová komunikace, internetová komunikace, podpora prodeje, sociální médiacs
dc.subjectshopping center, marketing communication, internet communication, sales promotion, social mediaen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace obchodního centracs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Communication for Shopping Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSobková, Luciecs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPIL097_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam