Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTušil, Pavelcs
dc.contributor.authorSasinová, Luciecs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:09:33Z
dc.date.available2011-10-19T07:09:33Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89428
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je Marketing a management vybraného lyžařského a snowboardového střediska. Zaměřila jsem se na středisko, které se nazývá Javorový Vrch. Cílem mé práce je analýza marketingu a managementu tohoto střediska. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části se zabývám pojmy: marketing, sportovní marketing, marketingový mix, marketingová komunikace se zákazníky, marketingová analýza, management, sportovní management a také možnostmi získávání finančních prostředků. Dále se zabývám metodami, které jsou v práci použity a to metodou dotazníku a rozhovoru. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkumné šetření. Je zde rozhovor s manažerem střediska, analýza využívání nástrojů marketingového mixu a SWOT analýza, kde je využito poznatků z rozhovoru a dotazníku. Na základě získaných informací jsou vymezeny silné a slabé stránky střediska. V závěru jsou vyhodnoceny dotazníky, které byly předloženy k vyplnění návštěvníkům střediska Javorový Vrch. Dále jsou shrnuty výsledky a návrhy, které vyplývají z vlastního výzkumného šetření. Na základě všech získaných informací jsem doporučila provozovateli střediska několik návrhů na zlepšení, které jsem s ním konzultovala.cs
dc.description.abstractTheme of this bachelor’s thesis is Marketing and management study of ski resort. I focused on local ski centre Javorovy Vrch. The goal of my thesis is analysis of marketing and management area. Thesis is divided into two sections the first part is theoretic and the second is practical. Theoretic part is based on marketing, sports marketing, marketing mix, marketing communications with customers, marketing analysis, management, sports management and also the ways how to assure financial resources, in order that I also focus on questionnaire method which is used in my thesis. Practical part is focused on research itself. There is an interview with ski resort manager, analysis of marketing tools and SWOT analysis. SWOT analysis is based on questionnaire results and interview with manager as well. Based on gathered information we can point out poor and strong ski resort’s sides. There is questionnaire evaluation located at the end of the practical part. The questionnaire was filled out by visitors of ski resort Javorovy Vrch. The second part also contains the sum of questionnaire outcomes and the final proposal. Based on my research I proposed improvements which can make the ski resort Javorovy better.en
dc.format76 l. : il.cs
dc.format.extent3415191 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, sportovní marketing, marketingový mix, management, sportovní management, SWOT analýzacs
dc.subjectmarketing, sports marketing, marketing mix, management, sports management, SWOT analysisen
dc.titleMarketing a management vybraného lyžařského a snowboardového střediskacs
dc.title.alternativeMarketing and Management of a Selected Ski and Snowboarding Resorten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStolařík, Jaroslavcs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAS040_EKF_B6208_6208R101_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam