Show simple item record

dc.contributor.advisorMinárik, Romancs
dc.contributor.authorPeths, Matějcs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:09:49Z
dc.date.available2011-10-19T07:09:49Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89460
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je aplikace marketingového mixu na Sportovní areál Skalka. Cílem bylo analyzovat současnou situaci ve Sportovním areálu Skalka, zjistit případné nedostatky a mezery v poskytovaných službách a navrhnout zlepšení pro další rozvoj areálu. K samotnému výzkumu byla použita metoda dotazníku. V teoretické části práce jsem vymezil důležité pojmy, které s tématem souvisejí, jako například marketing, marketingový mix, sport nebo marketingový výzkum. V úvodu praktické části jsem charakterizoval Sportovní areál Skalka a po té jsem se věnoval samotnému marketingovému výzkumu, jehož výsledky jsou interpretovány pomocí grafů. Závěr mé práce je věnován shrnutí výsledků šetření, s doporučeními a náměty.cs
dc.description.abstractThe topic of my thesis is the application of marketing mix on the Sportovní areál Skalka. The objective was analyze the present situation in the Sportovní areál Skalka, identify potential shortcomings and gaps in the services and suggest improvements for further development of the area. For the research was used the method of questionnaire. In the theoretical part of my thesis I explainded outlines of key concepts which are important. Such like determination of marketing, marketing mix, sports or marketing research.. In the beginning of the practical part, I characterized Sportovní areál Skalka and after that I worked alone marketing research, whose results are presented on graphs. In conclusion, I evaluace the results of an investigation with recommendations and suggestions.en
dc.format37, [12] l. : il.cs
dc.format.extent283853 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectbikeparkcs
dc.subjectlyžařský areálcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectsportovní areál Skalkacs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectbikeparken
dc.subjectski parken
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsports center Skalkaen
dc.titleAplikace marketingového mixu na Sportovní areál Skalkacs
dc.title.alternativeMarketing Mix Application on Sportovní areál Skalkaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJašek, Petrcs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPET512_EKF_B6208_6208R101_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record