Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslavcs
dc.contributor.authorMrázek, Vítcs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:09:50Z
dc.date.available2011-10-19T07:09:50Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89464
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na: „Analýzu a komparaci marketingu vybraných lyžařských areálů“. Práce obsahuje popis, analýzu a komparaci vybraných areálů, zhodnocení poskytovaných služeb a návrhy na zlepšení pro dané areály. Součástí práce je vymezení teoretických pojmů, které s daným tématem souvisí, jako je marketing, marketingový mix, lyžování a další pojmy. Následující část se zabývá popisem lyžařských středisek a SWOT analýzou. Následně se práce zaměřuje na spokojenost zákazníku s poskytovanými službami prostřednictvím dotazníkového šetření. V poslední části jsou pak shrnuty výsledky šetření a učiněny závěry a doporučení.cs
dc.description.abstractThis dissertation focuses on: “The Marketing Analysis and Comparison of Selected Ski Resorts“. The dissertation provides the description, analysis and comparison of selected ski resorts, services evaluation and improvement suggestions for selected ski resorts. Part of the dissertation is introduction of the theoretical bases of the marketing, marketing mix, skiing and other conceptions, which are related to its topic. The next part deals with the characteristics of selected ski resorts and SWOT analysis. Then the dissertation focuses on the customer’s satisfaction with provided services by the questionnaire. In the last part the results of the research are summarized, the conclusions and recommendations are made.en
dc.format58, [12] l. : il.cs
dc.format.extent2721295 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectlyžovánícs
dc.subjectsportcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectSki areál Mosty u Jablunkovacs
dc.subjectPark snow Veľká Račacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectskiingen
dc.subjectsporten
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectSki areál Mosty u Jablunkovaen
dc.subjectPark snow Veľká Račaen
dc.titleAnalýza a komparace marketingu vybraných lyžařských areálůcs
dc.title.alternativeMarketing Analysis and Comparison of Selected Ski Resortsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLotter, Jancs
dc.date.accepted2011-05-31cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRA138_EKF_B6208_6208R101_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam