Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHalfarová, Petracs
dc.contributor.authorSedláčková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:10:57Z
dc.date.available2011-10-19T07:10:57Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89591
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na proces monitorování a měření spokojenosti absolventů oboru Managementu jakosti jako zákazníků Katedry kontroly a řízení jakosti FMMI VŠB-TUO. K realizaci výzkumu byla použita dotazníková metoda, kdy dotazník, vytvořený elektronicky pomocí speciálního softwaru, byl zasílán prostřednictvím elektronické pošty na e-mailové adresy jednotlivých absolventů. Získaná data byla využita pro zjištění váhy jednotlivých znaků jakosti. Veškerá naměřená data jsou vyhodnocena do přehledných grafů a tabulek. V závěru práce jsou na základě výsledků výzkumu identifikována „slabá místa“, tj. znaky jakosti, se kterými respondenti projevili určitou nespokojenost. Po jejich přezkoumání byla v závěru práce navržena opatření ke zvyšování spokojenosti budoucích absolventů.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on the process of monitoring and measuring the satisfaction of graduates branch Management Quality as a customer of Department Checking and Quality Control FMMI VŠB-TUO. To the realisation of the research was used questionnaire method when the questionnaire was created electronically by special software, was sent via e-mail to the e-mail addresses of individual graduates. The collected dates were used to finding the weight of individual quality character. All measured datas are evaluated in the graphs and tables. „ The weak spots“ are identified on the base of the results of research at the end of thesis, i.e. quality character with which respondents expressed some dissatisfaction. After review, at the end of thesis was suggested actions to increase the satisfaction of future graduates.en
dc.format.extent6532348 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmonitorování a měřenícs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectabsolventcs
dc.subjectmonitoring and measurementen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectgraduateen
dc.titleMeření spokojenosti absolventů univerzitycs
dc.title.alternativeMeasurement of University Graduates Satisfactionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlaput, Pavelcs
dc.date.accepted2011-09-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSED239_FMMI_B3922_3902R041_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam