Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorHoďáková, Martina
dc.contributor.authorNémethová, Zuzana
dc.date.accessioned2012-02-07T07:02:15Z
dc.date.available2012-02-07T07:02:15Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationEkonomická revue. 2011, roč. 14, č. 1, s. 37-49 : il.cs
dc.identifier.issn1212-3951
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90133
dc.description.abstractWeb traffic analysis and a correct interpretation of the results are essential to optimize the site and effective online communication, which is today for some organizations even more important than offline communication. The aim of this paper is to analyze the influence of a time period and banner adverts on Web traffic of school newspaper monitored by using Google Analytics tool. The methodological basis is the use of statistical system, namely the correlation coefficient and ANOVA. The research results confirm the importance of planning, mana-ging and adapting the content of online communication to increase web traffic.cs
dc.language.isoen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.relation.ispartofseriesEkonomická revuecs
dc.rights© Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.titleThe analysis of the influence of selected factors on website trafficcs
dc.typearticle
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersion
dc.type.statusPeer-reviewed


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

  • Ekonomická revue. 2011, roč. 14 [20]
  • OpenAIRE [5085]
    Kolekce určená pro sklízení infrastrukturou OpenAIRE; obsahuje otevřeně přístupné publikace, případně další publikace, které jsou výsledkem projektů rámcových programů Evropské komise (7. RP, H2020, Horizon Europe).

Zobrazit minimální záznam