Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorŠafránek, Dušancs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:31:27Z
dc.date.available2012-07-11T07:31:27Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90626
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané firmy. V teoretické části je základní seznámení s marketingem. Je zde popsána hlavní problematika marketingové komunikace, stěžejní pojmy jako je komunikační mix a jeho jednotlivé složky. V analytické části byl důležitým prvkem šetření dotazník, který byl šířen v elektronické podobě mezi jednotlivé segmenty. Následuje shrnutí výsledků šetření a konrétní návrhy marketingové komunikace. Návrhy byly z části převedeny do praxe. Tato skutečnost byla velice časově náročná. Cílovým bodem diplomové práce je efektivní využití času stráveného psaním diplomové práce s časem stráveným spoluprácí s touto firmou na návrhu marketingové komunikace a tím přivést nové zákazníky, případně uspokojit zákazníky stávající.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on marketing communication for selected company. In theoretical part is basic introduction with marketing. It is described main issue of marketing communication here, main concepts like communication mix and its individual components. In analytical part, there was questionnaire important component, which was sent out in electronic form between individual segments. Next is summary of results and concrete proposal for marketing communication. The proposals were partly put into practice. This part was really time-consuming. The goal of the thesis is effective utilization of time which was spent writing the thesis and the time which was spent with the cooperation with this company on the design of marketing communication that are suppose to bring new customers or satisfy existing customers.en
dc.format65, [5] l. : il.cs
dc.format.extent3475405 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.titleNávrh marketingové komunikace vybrané firmycs
dc.title.alternativeThe Proposal of Marketing Communication for Selected Firmen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVondráková, Hanacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAF064_EKF_N6208_6208T101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam