Show simple item record

dc.contributor.advisorNěmec, Radekcs
dc.contributor.authorŠeděnka, Lukášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:31:31Z
dc.date.available2012-07-11T07:31:31Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90636
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou a návrhem CRM systému pro podporu přijímání studentů na vysoké školy. Tento CRM systém je realizován pomocí Microsoft Sure Step metodiky a řešení Microsoft Dynamics CRM Online.Přijímací řízení se skládá z propagace a samotného přijímacího řízení. V úvodu práce jsou nastíněny základní pojmy spojené s řízením vztahu se zákazníkem a je zde představen spolu s vybranou metodikou i systémem pro implementaci. Druhá kapitola představuje fázi analýzy a zabývá se základy projektového řízení, zmapováním současného stavu procesů na VŠB-TUO a shromažďováním funkčních požadavků na nový systém. Další kapitolapředstavuje fázi návrhu, která vychází z analýzy, podle které senavrhnou vhodné konfigurace, nastavení a integrace Microsoft Dynamics CRM Online s informačním systémem VŠB - TUO.cs
dc.description.abstractThis paper deals with the analysis and design of the CRM system to support the admission of students to university. This CRM system is implemented by using the Microsoft Sure Step methodology and Microsoft Dynamics CRM Online solution. The admission procedure consists of promotion and the admissions process itself. In the introduction of the thesis outlines the basics concepts associated with customer relationship management and there is introduced asystem for implementationalong with the selected methodology. The second chapter presents the analysis phase, which deals with the basics of project management, mapping the current state of processes at the VŠB –TUO andthe gathering functional requirements of the new system. Next chapter presentsthe design phase, which is based on the analysis suggest todraw upthe appropriate configuration, settings and integration of Microsoft Dynamics CRM Online with the information system of VŠB – TUO.en
dc.format.extent6698058 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectŘízení vztahu se zákazníkycs
dc.subjectVŠB – TUOcs
dc.subjectmetodikacs
dc.subjectSure Stepcs
dc.subjectřešenícs
dc.subjectMicrosoft Dynamics CRMcs
dc.subjectprocescs
dc.subjectpřijímací řízenícs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectCustomer relationship managementen
dc.subjectVŠB –TUOen
dc.subjectmethodologyen
dc.subjectSure Stepen
dc.subjectsolution, Microsoft Dynamics CRMen
dc.subjectprocesen
dc.subjectadmission procedureen
dc.subjectpromotionen
dc.titleAnalýza a návrh aplikace CRM systému pro podporu přijímání studentů na VŠcs
dc.title.alternativeThe Analysis and Design of a CRM System to Support Admission of Students to Universityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠlesingr, Pavelcs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSED0059_EKF_N6209_6209T025_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record