Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaňařová, Jitkacs
dc.contributor.authorHanzelková, Věracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:31:34Z
dc.date.available2012-07-11T07:31:34Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90647
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractMá diplomová práce slouží k přiblížení problematiky eLearningu a projektového řízení. Cílem mé práce bylo zaměřit se nejen na vytvoření eLearningového kurzu, ale zejména i na využití nástrojů a prostředků projektového řízení pro vytvoření tohoto kurzu. Základním úkolem bylo zhotovení návrhu časového plánu pro vytvoření eLearningového kurzu a zdrojové analýzy. Základem pro tvorbu eLearningového kurzu pro podporu vzdělávání oboru kamnařina byla jeho jednoduchost, ovladatelnost, přehlednost a snadná použitelnost. Teoretickou část jsem zaměřila na obecnou problematiku projektového řízení, jeho definici, historii a zároveň i na vymezení pojmů, které s ním souvisí. Poté na základní charakteristiky a definice eLearningu, jeho historii a novinky z eLearningového světa. Dále se věnuji představení LMS Moodle a to především jeho funkcím, struktuře a obsluze tohoto systému. Praktickou část jsem zaměřila nejdříve na vymezení projektu zadavatelem, poté na strukturu eLearningového kurzu a pak na plán projektu. Největší část věnuji naplánování projektu, který jsem zpracovala v programu GanttProject, spolu s vymezením dílčích činností, zdrojů a nákladů. Přehlednost plánování je uvedena v Ganttově diagramu. V závěru práce hodnotím jednotlivé přínosy eLearningového kurzu a i využití projektového řízení. ELearningový kurz by měl rozvíjet počítačovou gramotnost starších uživatelů a rozvíjet informační schopnosti všech účastníků kurzu, podporovat v nich tvůrčí myšlení a stát se pro ně velkým přínosem. Výhoda kurzu spočívá v tom, že si jej jak studenti (uživatelé), tak tutoři (školitelé) i správci mohou spustit odkudkoliv přes webové rozhraní.cs
dc.description.abstractMy graduation thesis serves to approximate the issue of eLearning and project management. My aim was not only to focus on the development of an eLearning course but mainly also on the utilization of the tools and resources of project management for the development of such course. The main objective was the creation of a draft of a basic timetable for the development of the course and resource analysis. The base for development of eLearning course for educational support in the field of stove maintenance was its simplicity, controllability, transparency and ease of use. In the theoretical part of my theses I focused on the basic issue of project management, its definition, history and also on the concept definition that relate to it. Then I focused on the basic characteristic and definition of eLearning, its history and news from the “eLearning world”. Further then I also focused on introduction of LMS Moodle foremost its functionality, structure and service of this system. The practical part of the theses is focused at first on the determination of the project by the contracting authority, then on the structure of the eLearning course and lastly on the project plan. I mostly addressed to the planning of the project that I have prepared in the GanttProject program together with the specification of partial activities, resources and expenses. Transparency of planning is shown in the Gantt diagram. At the close of my thesis I am assessing the individual benefits of eLearning course and also the utilization of the project management. ELearning course should develop computer literacy of older users and informative abilities of all the course’s participants. It should support their constructive thinking and overall it should be a great benefit for them. The advantage of the course lies in the fact, that both the students (users) and the tutors (trainers) can launch the course from anywhere by the means of web interface.en
dc.format.extent2025937 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprojektové řízenícs
dc.subjecteLearningcs
dc.subjecteLearningový kurzcs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectLMS Moodlecs
dc.subjectpláncs
dc.subjectdiagramcs
dc.subjectwebcs
dc.subjectproject managementen
dc.subjecteLearningen
dc.subjecteLearning courseen
dc.subjectprojecten
dc.subjectLMS Moodleen
dc.subjectplanen
dc.subjectdiagramen
dc.subjectweben
dc.titleVyužití projektového řízení při implementaci eLearningucs
dc.title.alternativeUse of Project Management for Implementation of eLearningen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKonečný, Přemyslcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAN324_EKF_N6209_6209T025_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam