Show simple item record

dc.contributor.advisorBláha, Jiřícs
dc.contributor.authorJandová, Terezacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:31:38Z
dc.date.available2012-07-11T07:31:38Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90660
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce je rozdělena včetně úvodu a závěru do sedmi kapitol. V teoretické části práce se autor zabývá definováním pojmů firemní kultura, CSR včetně oblasti jeho působení a dopadu na ekonomickou výkonnost firmy. Na základě teoretické části je vypracovaná část praktická, která se zaměřuje na charakteristiku Skupiny ČEZ, její firemní kulturu a představuje rovněž společenskou odpovědnost organizace vybrané organizace se zaměřením na Nadaci ČEZ. Cílem diplomové práce je dokázat, že koncept CSR je provázán s firemní kulturou společnosti a má vliv na hospodářské výsledky společnosti vybrané organizace, kterou je Skupina ČEZ. Práce si také klade za cíl zachytit současný trend v CSR reportingu ve vybraných státech a také se zaměřit na průmyslová odvětví, která nejvíce publikují CSR zprávy.cs
dc.description.abstractThe thesis is divided into seven chapters including introduction and conclusion. In the theoretical part the author deals with defining corporate culture, CSR, including the scope of its activities and impact on economic performance of the company. Based on the theoretical part is processed practical part, which is focused on the characteristics of the CEZ, its corporate culture and is also asocial responsibility to the organization selected organizations with a focus on the Foundation of CEZ. The aim of this thesis is to prove that the concept of CSR is linked to corporate culture and has an impact on economic results of selected organizations, company CEZ. The work also aims to capture the current trends in CSR reporting in selected countries and is focused on industries that most published CSR reports.en
dc.format.extent2104975 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfiremní kulturacs
dc.subjectspolečenská odpovědnost firem (CSR)cs
dc.subjectsociální pilíř CSRcs
dc.subjectCorporate Cultureen
dc.subjectCorporate Social Responsibility (CSR)en
dc.subjectSocial Pillar of the CSRen
dc.titleFiremní kultura jako součást sociálního pilíře CSR a její provázanost na hospodářské výsledky společnostics
dc.title.alternativeCorporate Culture as a Part of Social Pillar of the CSR and its Correlation to Economical Results of the Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJandora, Tomášcs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAN994_EKF_N6208_6208T037_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record