Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorDvorščáková, Michaelacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:31:40Z
dc.date.available2012-07-11T07:31:40Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90665
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zjistit, jaká je konkurenční pozice restaurace U Kovárny v porovnání se šesti největšími konkurenty ve městě Zlín. Analýza konkurence byla provedena výzkumnou technikou Mystery shopping, kterou lze řadit mezi nejvyužívanější techniky zjišťování kvality poskytovaných služeb. První část diplomové práce je zaměřena na vymezení teoretických východisek v oblasti konkurence, analýzy konkurence, marketingu služeb a Mystery shopping. V druhé části diplomové práce je charakterizována restaurace U Kovárny a její nejbližší konkurenti. Následně byla provedena analýza zjištěných údajů, které byly zpracovány do tabulek a grafů. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení, pro zlepšení konkurenční pozice restaurace U Kovárny.cs
dc.description.abstractThe aim of this master´s thesis was to find out the competitive position of the restaurant U Kovárny compared with the six largest competitors in Zlín. Competition analysis was carried out with mystery shopping research technique that belongs to the most used techniques of quality assurance services. The first part of this master´s thesis is focused on defining the theoretical basis of competition, competition analysis, marketing services and mystery shopping. In the second part of the thesis is characterized the restaurant U Kovárny and its closest competitors. Subsequently, an analysis of collected data was made and the data found were processed into tables and graphs. The conclusion includes suggestions and recommendations for improving the competitive position of the restaurant U Kovárny.en
dc.format.extent4139550 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurencecs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectmarketing v oblasti služebcs
dc.subjectMystery shopping.cs
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectservices marketingen
dc.subjectMystery shopping.en
dc.titleAnalýza konkurence restauracecs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Restauranten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magdacs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDVO0049_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam