Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorFranková, Veronikacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:31:43Z
dc.date.available2012-07-11T07:31:43Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90667
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vypracováním strategické analýzy Hospodářských novin a navržením modelu strategického řízení. V první kapitole je podrobně specifikována historie a současnost deníku, jeho činnosti a další informace, které byly podkladem pro další, druhou kapitolu. Ta se podrobněji zabývá jak externí, tak interní strategickou analýzou Hospodářských novin. Třetí a zároveň poslední kapitola diplomové práce poskytne teoretická východiska a je zde rozebrána teorie strategického managementu a podrobně rozpracován sekvenční model strategického řízení. Obsahem této kapitoly je rovněž formulace strategie, která zahrnuje sdílené hodnoty, poslání, vize a cíle Hospodářských novin. Zároveň je zde navržena samotná implementace strategie a jednotlivé strategické operace.cs
dc.description.abstractThis thesis dealt with development of strategic analysis of the Hospodářské noviny and proposition of a business model for strategic direction. In the first chapter of this thesis was specified history and present of Hospodářské noviny, its activities and other information that formed the basis for following chapter. Which included external and internal strategic analysis. The last chapter of this thesis provided a theoretical basis and has also analyzed the theory of strategic management and model for strategic direction. The content of the last chapter was the strategy formulation, which included shared values, mission, vision and objectives for Hospodářské noviny. At the same time it is described the implementation of strategy and individual strategic operations.en
dc.format.extent1420712 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectHospodářské noviny, Strategická analýza, Implementace strategiecs
dc.subjectHospodářské noviny, Strategic analysis, Implementation of strategyen
dc.titleModel strategického řízení pro deník Právocs
dc.title.alternativeModel of Strategic Management for Pravo Newspaperen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKačírek, Lubošcs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFRA0032_EKF_N6202_6202T095_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam